მოსწავლეები შეძლებენ:
1. ბავშვთა უფლებების კონვნციიდან შესაბამისი მუხლების გამოყენებას;
2. ჩაატარონ გამოკითხვა და მოიძიონ რეალური ფაქტები ბავშვთა უფლებების დარღვევის შეასახებ;
3. ჩაატარონ კვლევა და შეისწავლონ ამჟამად არსებული მდგომარეობა საკუთარ ქალაქში ირღვევა თუ არა ბავშვთა უფლებები;
4. მოპოვებული და შეაწავლილი მასალის შედეგად გაანალიზონ და გამოკვეთონ არსებული პრობლემა. რატომ უწევთ ბავშვებს სწავლის ნაცვლად გარეთ გამოსვლა და იძულებით მუშაობა.
5.მოახდინინ პრობლემის შეფასება და რეკომენდაციების შემუშავება.
6. გამოიყენონ სხვადასხვა ელექტრონული და ბეჭდური მასალა ინფორმაციის შესაგროვებლად და გასაერთიანებლად, შემდეგ კი მიღებული ცოდნის აუდიტორიისათვის გადასაცემად.
1. ბავშვთა უფლებების კონვნციიდან შესაბამისი მუხლების გამოყენებას;
2. ჩაატარონ გამოკითხვა და მოიძიონ რეალური ფაქტები ბავშვთა უფლებების დარღვევის შეასახებ;
3. ჩაატარონ კვლევა და შეისწავლონ ამჟამად არსებული მდგომარეობა საკუთარ ქალაქში ირღვევა თუ არა ბავშვთა უფლებები;
4. მოპოვებული და შეაწავლილი მასალის შედეგად გაანალიზონ და გამოკვეთონ არსებული პრობლემა. რატომ უწევთ ბავშვებს სწავლის ნაცვლად გარეთ გამოსვლა და იძულებით მუშაობა.
5.მოახდინინ პრობლემის შეფასება და რეკომენდაციების შემუშავება.
6. გამოიყენონ სხვადასხვა ელექტრონული და ბეჭდური მასალა ინფორმაციის შესაგროვებლად და გასაერთიანებლად, შემდეგ კი მიღებული ცოდნის აუდიტორიისათვის გადასაცემად.
ნათია, ძალიან საინტერესო და აქტუალური პრობლემა გაქვთ პროექტისთვის შერჩეული.
ReplyDeleteვფიქრობ მოსწავლეები ხალისითა და დიდი ენთუზიაზმით შეუდგებიან პროექტის განხორციელებას.
ერთი მოკრძალებული რჩევა მაქვს, იქნებ საკუთარ სკოლაშიც შეისწავლოთ ეს პრობლემა.
დიდი მადლობა ქალბატონო მარინა. ეს იდეაში გათვალისწინებული მაქვს.
ReplyDelete